مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


ايسنا: پس از آن كه جدايي جواد نكونام از باشگاه اوساسونا قطعي شد گفت‌وگويي بين اين بازيكن و علي فتح‌الله‌زاده انجام شد كه پس از اين گفت‌وگو برخي رسانه‌ها اعلام كردند كه جواد نكونام با عقد قرارداد داخلي به عضويت باشگاه استقلال در آمده و روز پنجشنبه قراردادش را با اين باشگاه در هيات فوتبال استان تهران به ثبت خواهد رساند. حتي امير قلعه نويي سرمربي استقلال هم دوشنبه گذشته در جمع خبرنگاران گفته بود كه گويا نكونام با استقلال قرارداد داخلي بسته است.

در حالي كه تمام شواهد حكايت از آن داشت كه اين بازيكن قراردادش را امروز با استقلال ثبت خواهد كرد، اما كاپيتان تيم ملي فوتبال ايران امشب براي انجام مذاكره با دو باشگاه عربي به دوبي سفر خواهد كرد.

روز گذشته برخي از رسانه‌ها اعلام كرده بودند كه با توجه به برگشت خوردن چك يك ميلياردي اسپانسر استقلال، جواد نكونام هم احتمالا قيد حضور در اين تيم را خواهد زد. با اين حال بايد منتظر ماند تا مشخص شود سرنوشت كاپيتان تيم ملي با استقلال گره مي خورد يا تيم‌هاي عربي.

شب گذشته در جريان معرفي شماره پيراهن‌هاي بازيكنان استقلال، شماره 6 و 7 به بازيكنان فعلي استقلال اختصاص نيافت تا اين چنين گمانه‌زني‌هاي زيادي مبني بر حضور قطعي نكونام و فرهاد مجيدي در رسانه‌ها مطرح شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com